Sunday 2 June 2013

NEW BOOK!!!!

Assalamualaikum..

hmm bakal bermula permulaan hidup baru..
#KENANGAN????#
bakal di lupakan..

pengenalan aku dengan DIA..
yupp sangat bermakna.. memberi 1 senyuman dalam hidup aku..
tapi.. tidak lebih dari kawan..

tak guna bertepuk sebelah tangan ..
lebih baik melupakan..
maybe the best ..
#INSHA ALLAH#

now.. pikir pasal study..
i'm POLISAS student.. hanya POLI..
di mana saya berade itu tak penting..
yang penting belajar untuk masa depan..
taknak kecewakan mereka yang selalu mengharapkan kejayaan aku.. 
^^

doakan segala urusan saya die POLISAS pada 17/6/2013 berjalan lancar amin...

okeyy will update more next time.. :) 

tata ASSALAMUALAIKUM..

2 comments:

  1. walaikumsalam.. blog yg cntik.. :) anyway,,join to the club of student politeknik.. :)

    ReplyDelete